صفحه اصلی
معرفی شرکت
خدمات و محصولات
تجهیزات ماکروویو
وایرلس
شبکه
شبکه های ماهواره ای
FTTx
دکل های مخابراتی
پشتیبانی
واحد تعمیرات
گالری
مقالات و آموزش
تماس با ما
پروژه های در دست اجرا:
سکاف:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت وراوی
شرکت انهار:طراحی ،تأمین تجهیزات مایکروویو و تترا پروژه تقویت فشار سایت هما
نفت خیز جنوب :تامین ،نصب و راه اندازی لینک رادیویی
انتقال گاز منطقه 1 (خوزستان ) : تهیه تجهیزات مایکروویو برند SM باند 8
شرکت انتقال گاز منطقه 2 (اصفهان ) : تهیه و تعویض فیدر آنتن مایکروویو
شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون : فروش تجهیزات مخابراتی تترا
شرکت توزیع برق مازندران :تامین و نصب و را ه اندازی 3لینک رادیو باند UHF در ساری
افرانت : فروش 4 لینک تجهیزات مایکروویو برند SM باند 38
شرکت زیر ساخت هرمزگان : جمع آوری دکل خود ایستای 60 متری جزیره هنگام
شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجد سلیمان :انصب و راه اندازی 2 لینک رادیویی مخابراتی قاسم کوری و هفتکل / بیمارستان نفت و مخابرات ولیعصر
بانک مسکن : فروش و نصب و راه اندازی تجهیزات مایکروویو برند SM باند 24GHZ
بانک ملی :نصب و را ه اندازی لینک مایکروویو برند SM باند 24GHz
بانک ایران زمین
اجرای دکل نیروگاه متمرکز پارس جنوبی
شرکت انتقال گاز منطقه 5 ( شیراز ) : فوش تجهیزات مایکروویو SM باند 8
شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون : فروش تجهیزات رادیویی مایکروویو برند SM باند 8
کابل کواکسیال RG213
تجارت الكترونيك
شبكه و امنيت
مخابرات
ساختار شرکت مخابرات ایران دوباره یکپارچه میشود
ساختار شرکت مخابرات ایران در راستای ارائه سرویس یکپارچه تلفن ثابت و دیتا به مشترکان، بار دیگر یکپارچه می شود و به سال های قبل از خصوصی سازی بازخواهد گشت.به گزارش ایتنا از مهر، شرکت مخابرات ایران با اعلام این خبر، توضیح داد: خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران و تبدیل شدن به یک بنگاه خصوصی، حضور شرکت های رقیب در بازار و ظهور فناوری های جدید و مبتنی بر فناوری اطلاعات، به طورکلی شرایط را برای این شرکت تغییر داد. با چنین شرایطی، عدم یکپارچگی باعث عدم توازن در رشد شرکت های مخابرات استان ها می shy;شود.تاکنون، هر استان با توجه قابلیت هایی که داشت و همچنین میزان توانمندی مدیران خود، رشد کرده بود. بدین ترتیب شرایطی پیش آمد که برخی استان ها از نظر ارتباطات در وضعیت بهتری قرار گیرند و برخی دیگر دچار عقب ماندگی هایی شوند.در سال های قبل از خصوصی سازی، شرکت مخابرات ایران تنها یک محصول داشت و آن انتقال صوت از طریق تلفن ثابت بود. از سوی دیگر رقیبی در بازار وجود نداشت و مخابرات به عنوان یک شرکت دولتی انحصار بازار را در اختیار داشت. اما امروز شرکت مخابرات ایران یک شرکت خصوصی است و به عنوان یک بنگاه خصوصی و اقتصادی در بازار باید با توسعه شبکه خود و تنوع بخشیدن به ارائه خدمات به مشتریان، در میان رقبای خود پیروز باشد.براین اساس، دیگر نمی توان شبکه هایی جزیره ای ایجاد کرد و لزوم ارائه سرویس یکپارچه به مشتری، داشتن یک شبکه یکپارچه و مبتنی بر IT است. همچنین اکنون می توان سیاستگذاری و نظارت را بر همین بستر به صورت یکپارچه انجام داد.در سال های اخیر یکی از مشکلاتی که برای مخابرات ایجاد شده، حجم بالای امور برون سپاری شده است. درگذشته تمامی امور از خدمات تا توسعه شبکه توسط کارمندان شرکت مخابرات ایران انجام می شد، اما در ادامه، انجام برخی از امور برون سپاری شد که اقدامی در جهت چابک سازی مخابرات بود. اما کم کم این موضوع از قاعده، نظم و وحدت رویه خود خارج شد و هر استان، هر بخش از وظایف خود را به هر شکل و مدلی که خواست، برون سپاری کرد. بدین ترتیب جدا از موازی کاری و اتلاف منابع، کار به جایی رسید که نیروی های پیمانکاری مخابرات از تعداد نیروهای دائمی این شرکت بیشتر شده و به حدود دو برابر رسید.در این راستا ساختار شرکت مخابرات ایران درجهت ارائه سرویس یکپارچه تلفن ثابت و دیتا به مشترکان، بار دیگر یکپارچه خواهد شد.
منبع خبر:
ایتنا